Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

  • Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
    Στόχος Βελτίωσης: Εφαρμογή των αρχών του αναλυτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου. Αξιοποίηση της προϋπάρχουσας εμπειρίας των παιδιών.
    Ανάδειξη του παιχνιδιού ως πυρήνα του προγράμματος. Προαγωγή της διαθεματικότητας.
    Στήριξη της πολιτισμικής ταυτότητας και της γλώσσας. Ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε διάφορες δραστηριότητες.
    Η εκτίμηση των αναγκών, των ενδιαφερόντων και των ικανοτήτων των παιδιών.
    Αποτίμηση της γενικής εικόνας των μαθητών και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους.

    Σχέδιο Δράσης: Ιδανική εκπαίδευση.
  • Σχολική διαρροή – φοίτηση
    Στόχος Βελτίωσης: Τα παιδιά να μάθουν να τηρούν τους βασικούς κανόνες υγιεινής και
    ασφάλειας. Τα παιδιά να συμμορφώνονται με τους στοιχειώδεις κανόνες
    κοινωνικής συνύπαρξης. Οι γονείς να ενημερώνουν έγκαιρα για τυχόν απουσία του παιδιού
    για παραπάνω από δύο (2) ημέρες.

    Σχέδιο Δράσης: Κάθε μέρα στο σχολειό.
  • Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
    Στόχος Βελτίωσης: Η ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των νηπίων, διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας. Διαχείριση των συγκρούσεων και των εντάσεων με ήρεμο και
    νηφάλιο τρόπο. Αντιμετώπιση και στηλίτευση κάθε μορφής βίας (είτε λεκτικής είτε σωματικής).

    Σχέδιο Δράσης: Μαθαίνουμε να συνυπάρχουμε.
  • Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
    Στόχος Βελτίωσης: Οι εκπαιδευτικοί καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να χτίσουμε άμεση επικοινωνία με τους μαθητές μας. Καλλιεργούμε σεβασμό, εμπιστοσύνη, εκτίμηση και συνεργασία
    ώστε το κλίμα της τάξης να είναι ομαλό και η διεξαγωγή του μαθήματος να πραγματοποιείται χωρίς προβλήματα.

    Σχέδιο Δράσης: Χτίσιμο ασφαλούς περιβάλλοντος διδασκαλίας.
  • Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
    Στόχος Βελτίωσης: Να γίνουν οι γονείς κοινωνοί του τρόπου, των κανόνων και των στόχων λειτουργίας του νηπιαγωγείου. Καλλιέργεια κλίματος αρμονικής συνεργασίας σε όλα τα επίπεδα προκειμένου να είναι ομαλή και διαρκής των παιδιών.

    Σχέδιο Δράσης: Σχολείο και γονείς.


    Διοικητική λειτουργία

    Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
    Στόχος Βελτίωσης: Βασική επιδίωξη μας είναι η εύρυθμη λειτουργία του νηπιαγωγείου τόσο στην δια ζώσης όσο και στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Οι διοικητικές-οργανωτικές πρακτικές του νηπιαγωγείου διευκολύνουν τη συνεργασία ανάμεσα στο διδακτικό προσωπικό και την συντονίζουν αποτελεσματικά με στόχο την καλύτερη εφαρμογή του προγράμματος σπουδών. Διασφαλίζεται η εφαρμογή του σχολικού κανονισμού.
    Εφαρμόζεται η κείμενη νομοθεσία και υλοποιούνται οι προβλεπόμενες δράσεις. Οι αποφάσεις που λαμβάνονται από τον σύλλογο διδασκόντων να γίνονται αποδεκτές ομόφωνα και οι αρμοδιότητες να διανέμονται με δίκαιο τρόπο.

    Σχέδιο Δράσης: Δουλεύουμε αρμονικά.
  • Σχολείο και κοινότητα
    Στόχος Βελτίωσης: Συνέχιση και βελτίωση της συνεργασίας με τους τοπικούς φορείς (τόσο με την κοινότητα όσο και με τον δήμο, και ειδικά με την Σχολική Επιτροπή), την εκκλησία και την ευρύτερη κοινωνία του χωριού.
    Σχέδιο Δράσης: Σχολείο και φορείς.


    Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
  • Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
    Στόχος Βελτίωσης:
    Δια ζώσης επιμόρφωση εντός εργασιακού ωραρίου.

    Σχέδιο Δράσης: Επιμόρφωση.
  • Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
    Στόχος Βελτίωσης: Η συμμετοχή σε πρόγραμμα για την απόκτηση του σήματος “Αειφόρου Σχολείου”.
    Σχέδιο Δράσης: Αειφόρο Σχολείο.